29.05.2020р. Підсумковий урок за рік.
28.05.2020р. Узагальнення і систематизація знань учнів. Вікторина.
27.05.2020р. Позакласне читання. " Школа добрих учинків"
( твори Василя Сухомлинського).
25.05.2020р. Микола Сингаївський . "Дощ із краплі починається."
С.184 , вивчити напам'ять ( чекаю відео звіт)
22.05.2020р. Володимир Рудківський " Як створюються вірші"
21.05.2020р. Володимир Рудківський " Як створюються вірші"
ПОПРАЦЮЙТЕ ЦІКАВО:
https://www.youtube.com/watch?v=6dAPGJFUgvo
18.05.2020р. Олександр Єфімов . " Тут усе є."
ПОПРАЦЮЙТЕ ЦІКАВО: https://www.youtube.com/watch?v=ZVqJ1fSADt0
16.05.2020р
Емілія Саталкіна " Кожний знає своє діло"
С.178, доповни рядки словами,що римуються.
15.05.2020р. Ліна Костенко. " Якщо не можеш вітер змалювати."
С.176, виразно читати

14.05.2020р. Степан Жупанин. " Намалюю вітер"
https://www.youtube.com/watch?v=fnY31CdQcY0
С.176, виразно читати
08.05.2020р. Ганна Чубач." Найрідніші голоси"


С.175, виразно читати 07.05.2020р. Василь Сухомлинський. " Співуча пір'їна"
Зробити ілюстрацію до казки.
04.05.2020р
Микола Сингаївський " Сміх для всіх"
https://www.youtube.com/watch?v=uTTgSNyzKfk
С.173 , навчитись виразно читати вірш " Сміх для всіх".
30.04.2020р
Грицько Бойко. " Консультант"
Творчість Г.Бойка https://www.youtube.com/watch?v=gwhuMdk0F0A
Прізвище та ім’я учня____________________________
Виконай завдання.
1. Визнач жанр
прочитаного твору.
А. оповідання
Б. казка
В. байка
2. У якій
зі збірок ти розмістиш цей твір?
А. у
збірці оповідань про тварин
Б. у
збірці казок про тварин
В. у
збірці оповідань про природу
3. Від
чийого імені ведеться розповідь у творі?
А. від
імені автора
Б. від
імені лінивої білочки
В. від
імені дбайливої білочки
4. Визнач
головну думку твору.
А. Не
тяжка робота, коли є охота.
Б. Як
робити дружно, не буде сутужно.
В. Хто
дбає, той і має.
5. Чим
обидві білочки були схожі?
А. були ледачі, недбайливі й
безтурботні
Б. були дбайливі, працьовиті й старанні
В. були гарні, пухнасті й прудкі
6. Віднови
послідовність подій у творі.
__ Прийшла холодна зима.
__ Розваги лінивої білочки.
__ Жили дві білочки в густому лісі.
__ Клопоти дбайливої білочки.
__ Без праці нема добра.
__ Допомога дбайливої білочки.
7. Запиши, як жилося дбайливій
білочці взимку?
___________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
27,04.2020р
Анатолій Давидов . " Лісове озеро".
25,04.2020р
Галина Малик. " Мавпині іменини".

С.171, виразно чмтати і відповідати на питання.
24,04.2020р
Роальд Дал. " Звуковий апарат".
http://www.ukrcenter.com/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%A0%D0%BE%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4-%D0%94%D0%B0%D0%BB/51307-1/%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82
23,04.2020р
Всеволод Нестайко ." Із сміхом треба бути обережним".
28.05.2020р. Узагальнення і систематизація знань учнів. Вікторина.
Код доступу 9736295
27.05.2020р. Позакласне читання. " Школа добрих учинків"
( твори Василя Сухомлинського).
25.05.2020р. Микола Сингаївський . "Дощ із краплі починається."
С.184 , вивчити напам'ять ( чекаю відео звіт)
Код доступу 2076276
22.05.2020р. Володимир Рудківський " Як створюються вірші"
21.05.2020р. Володимир Рудківський " Як створюються вірші"
ПОПРАЦЮЙТЕ ЦІКАВО:
https://www.youtube.com/watch?v=6dAPGJFUgvo
18.05.2020р. Олександр Єфімов . " Тут усе є."
ПОПРАЦЮЙТЕ ЦІКАВО: https://www.youtube.com/watch?v=ZVqJ1fSADt0
16.05.2020р
Емілія Саталкіна " Кожний знає своє діло"
С.178, доповни рядки словами,що римуються.
15.05.2020р. Ліна Костенко. " Якщо не можеш вітер змалювати."
С.176, виразно читати

https://www.youtube.com/watch?v=fnY31CdQcY0
С.176, виразно читати
08.05.2020р. Ганна Чубач." Найрідніші голоси"


С.175, виразно читати 07.05.2020р. Василь Сухомлинський. " Співуча пір'їна"
Перевірка первинного сприймання.
Тест
1) Стрепет — це...:
а) хлопчик;
б) птах.
2) Стрепет співає:
а) крилом;
б) дзьобом.
3) Стрепет загубив:
а) голос;
б) співучу пір’їну.
4) Співучу пір’їну знайшов:
а) Сергійко (хлопчик);
б) дядько Сергій.
Аналіз змісту .
— Чи знали ви до сьогоднішнього дня про такого птаха?
— Із чим порівнюється його спів? Прочитайте.
— Яке лихо трапилось у стрепета?
— Хто знайшов пір’їнку?
— Як ви розумієте слова чоловіка?
— Чи є співучі пір’їнки у ваших однокласників? Чи є вона у вас?
6. Гра «Розвідники».
— Скільки разів у творі автор вжив слово Сергійко , Cтрепет?
— Доберіть спільнокореневі слова до слова спів.
— Що ви зрозуміли з казки?
— До чого закликає її автор?
Які ви казки чи оповідання В Сухомлинського читали?
04.05.2020р
Микола Сингаївський " Сміх для всіх"
https://www.youtube.com/watch?v=uTTgSNyzKfk
С.173 , навчитись виразно читати вірш " Сміх для всіх".
30.04.2020р
Грицько Бойко. " Консультант"
Творчість Г.Бойка https://www.youtube.com/watch?v=gwhuMdk0F0A
Код доступу 198997
29.04.2020р
Контрольна робота. Робота з літературним твором
ДВІ БІЛОЧКИ.
Українська
народна казка
Жили собі, були собі в густому лісі,
у дуплах, дві білочки. Однаково гарні,пухнасті, прудкі. Тільки не однакової
вдачі. Бо одна з них увесь день трудилася:збирала горішки, гриби, жолуді. І все
те складала у своїй хатинці, у дуплі дерева.
А друга була зовсім недбайлива.
Цілими днями тільки їй роботи, що стрибати з галузки на галузку, лякати пташок
у гніздах або сидіти без діла й свистати на весь ліс. А схоче попоїсти — не
журиться. Тож улітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь з дуба, то шишки з
ялин і сосон, то корінці всякі. Погризе того, скубне цього — та й знову скаче
собі весела, сита. Отже, ціле літо весело прожила. Тим часом перша
білочка, працьовита й дбайлива, наносила собі в дупло повно всяких харчів. Це
на зиму придбала. І вже заздалегідь устелила свою хатинку мохом,пушком і сухим
листям, щоби було тепло та м‘яко взимку.
Та й дверцята приробила собі до свого дому. Добра була господиня.
Так пройшло тепле літо, в одної білочки — у
праці, а в другої — в іграх.
Минула вже й дощова осінь. Прийшла
холодна зима. У лісі стало сумно й пусто:ні листячка, ні грибів, ні горішків.
Тільки мороз і вітер, що снігами мете . Сидить у тепленькому дуплі працьовита
білочка й гадки про біду не має. Усе літо нате працювала, щоб зимою спокійно
відпочити. І м’яко їй, і тепло, і з’їсти є що . Спокійно живе собі.
Та не так жилося лінивій і
недбайливій білочці. У її дуплі ні вікон, ні дверей. Не надбала. Ні харчів на
зиму нема, ані одного горішка! Тільки холодний вітер по хатині свище, гуляє.
Сидить бідна білочка, голодна, змучена, змерзла, у клубочок звилася.
Кинеться по лісі туди, сюди, нічого нема — усе замерзло. Хоч умирай із холоду
та й голоду!
Аж згадала нещасна білка свою
старанну, роботящу сусідку та й думає: «Піду я до неї. Може, допоможе чим-будь,
у неї гори припасів. А влітку їй поверну».
Іде вона до сусідки та й несміло стукає в двері.
— Хто там?
— Я, твоя сусідка!
— Просимо, — кличе дбайлива білка і відчиняє
двері.
Як поглянула на нещасну, худющу,
напівмертву від холоду сусідку, то відразу все зрозуміла.
— Прошу, сідай, саме на обід потрапила! Чим хата
багата... От зігрійся трохи в моху, а я приготую тобі горішків і жолудів... На,
їж на здоров’ячко. Та й разом зі мною живи. Мені скучно самій.
Засоромлена
білка почала говорити:
— Але ж я не заслужила на таку доброту. Я ціле
літо — знаєш — гуляла.
— Нічого, — каже друга, — тепер ти також будеш дбати
так, як я. Ти ж зрозуміла тепер, що без праці нема добра! Будемо разом
працювати і разом жити.
Лінива на радощах обцілувала свою
добру товаришку. І відтоді жили обидві білочки разом. А ліниву білку біда і
нужда навчили працювати. Найближчого літа вона стала також старанною і принесла
великі припаси харчів до спільної хати.
Прізвище та ім’я учня____________________________
Виконай завдання.
1. Визнач жанр
прочитаного твору.
А. оповідання
Б. казка
В. байка
2. У якій
зі збірок ти розмістиш цей твір?
А. у
збірці оповідань про тварин
Б. у
збірці казок про тварин
В. у
збірці оповідань про природу
3. Від
чийого імені ведеться розповідь у творі?
А. від
імені автора
Б. від
імені лінивої білочки
В. від
імені дбайливої білочки
4. Визнач
головну думку твору.
А. Не
тяжка робота, коли є охота.
Б. Як
робити дружно, не буде сутужно.
В. Хто
дбає, той і має.
5. Чим
обидві білочки були схожі?
А. були ледачі, недбайливі й
безтурботні
Б. були дбайливі, працьовиті й старанні
В. були гарні, пухнасті й прудкі
6. Віднови
послідовність подій у творі.
__ Прийшла холодна зима.
__ Розваги лінивої білочки.
__ Жили дві білочки в густому лісі.
__ Клопоти дбайливої білочки.
__ Без праці нема добра.
__ Допомога дбайливої білочки.
7. Запиши, як жилося дбайливій
білочці взимку?
___________________________________________________________________________________________________________
А лінивій?
____________________________________________________________________________________________________________
8. Запиши, що навчило ліниву білочку працювати? ___________________________________________________
_____________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
27,04.2020р
Анатолій Давидов . " Лісове озеро".
Лісове озеро
— До нашого озерця підемо! — сказав Ігоркові тато.
— Так воно ж замерзло,— здивувався той.
А татко вже лаштував рюкзак, лижі, дістав з комірчини льодоруб, з яким раніше на зимову рибалку ходив.
— Будемо рибу ловити,— зрадів хлопець.
— На цей раз рятувати,— загадково усміхнувся тато.
І ось вони в лісі біля озерця. Хоч тут і затишно, однак мороз аж тріщить, озерце снігом замело, тільки на середині крига чиста пречиста. Ігорок побіг туди, заглянув крізь лід і страшенно здивувався: на нього звідусіль дивилися… риб’ячі очі.
— Чого вони тут? — чудувався Ігор.
А тато вже рубав лід. Й коли зробив чималу ополонку, витер піт з чола.
— Кисню їм, сину, не вистачало…
І великі, й малі рибки пливли до ополонки, навіть вистрибували з води. Один окунець на лід вискочив. Затріпався, застрибав, а назад ніяк не потрапить.
І горок обережно взяв його і вкинув до ополонки.
— Живи! — сказав
Скласти план до оповідання .Галина Малик. " Мавпині іменини".

С.171, виразно чмтати і відповідати на питання.
24,04.2020р
Роальд Дал. " Звуковий апарат".
http://www.ukrcenter.com/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%A0%D0%BE%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4-%D0%94%D0%B0%D0%BB/51307-1/%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82
23,04.2020р
Всеволод Нестайко ." Із сміхом треба бути обережним".
1. Опрацювання твору Всеволода Нестайка „Із сміхом треба бути у обережним...”
1) Робота над заголовком.
— Прочитайте із відповідною інтонацією.
„Із сміхом треба бути обережним”.
„Із сміхом треба бути обережним”!
„Із сміхом треба бути обережним”?
Самостійне мовчазне читання тексту
2) Аналіз змісту тексту .
— Коли людина сумує, тужить? А коли сміється?
— До чого закликає нас Всеволод Нестайко?
— Чому треба бути обережним зі сміхом?
С.171, виразно читати.
10,04.2020р
Марія Чумарна . " Казка про друга" ( 2 і 3 частина)
Опрацювання другої частики казки
— Що трапилося з екраном?
— Які почуття охопили героя?
— Як змінилося небо?
— Що хлопчик побачив високо вгорі?
— Чому йому вдалося впізнати нашу планету?
— Про кого знову згадав хлопчик?
— Від кого сподівався отримати допомогу хлопчик?
— Що розповідав хлопчикові невидимий голос?
— Знайдіть і прочитайте роздуми хлопчика про своє відношення до Сашка.
— Що йому вдалося збагнути?
Опрацювання третьої частини казки
— Хто повернув хлопчика додому?
— До кого він забіг по дорозі до школи?
— Що йому розповів Сашко?
— Так хто ж справжній друг хлопчика? Доведіть свою думку.
— Що у казці вас вразило, що — здивувало?
— Коли ви хвилювалися найбільше?
— Знайдіть у тексті, який із рядків казки виражає її головну думку, та поясніть свій вибір.
С.170, дати відповіді на питання.
09,04.2020р
Марія Чумарна . " Казка про друга" ( 1 частина)

Опрацювання першої частини казки
Виразне читання першої частини казки .
— Від чийого імені ведеться розповідь у казці?
— Про що розмірковує хлопчик?
— Кого він називає своїм другом?
— Знайдіть опис Компутика.
— Куди потрапив герой разом з Компутиком?
— Як ви вважаєте, чому планета має таку назву?
— Знайдіть її опис.
— Якими були місцеві жителі?
— Що відчув хлопчик, сидячи на горі?
— Про кого він постійно думав?
— Що пригадував?
С.166-168, виразно читати.
08,04.2020р
Позакласне читання.
ПАОЛА УТЕВСЬКА. "ГОСТІ З ДАЛЕКИХ БЕРЕГІВ "
06,04.2020р.
Василь Сухомлинський.Не загубив, а знайшов"
с.159,160, ВИРАЗНО ЧИТАТИ.
03,04.2020р.
Всеволод Нестайко ." Шура і Шурко "( вивчити напам'ять уривок)





02,04.2020р.
Анатолій Костецький . " Спішу додому "


Гра „Письменник”
— Правильно прочитайте зашифроване оповідання.
РЕЧГОВІ
реЧгові дуйть од лошки ніраше. реТба мивити шодку, липоти вітки. го- Сьодні речгують няЛьо ренкоПет і ляО роМоз. ляО кривідла ківно. няЛьо ні- прис рейдук. рийПшла чивтелька леОна сиВалівна. заНеромба року.
Виразне читання вірша вчителем.
— Чи сподобався вам вірш?
— Які почуття він у вас викликав?
— Який настрій створив?
— Хто є головним персонажем вірша?
Словникова робота.
Читання колонок слів
Гукає гайда
Марив удома
Навіть негайно
Самоката учорашнього
— Яке слово складається з двох частин?
— Від яких слів утворилося це слово?
Виконай тест за посиланням :Код доступу 11789130,03.2020р
Анатолій Костецький . " Мрія "
https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
Ким працювала мама Анатолія Костецького?
— Коли засвоїв грамоту?
— З чим пішов у п'ятий клас? Що отримав у п'ятому?
— У скільки років почав друкуватися?
— Яка зустріч стала вирішальною у долі поета? Прочитайте.
— Яких тем торкається Анатолій Костецький у своїй творчості?
Опрацювання вірша А. Костецького „Мрія”
.— Від чийого імені ведеться розповідь у вірші?
— Хто головний герой твору?
— Що робив хлопчик?
— Прочитайте, про що він думав.
— Чому хлопчику потрібно стати вищим?
— Як ви думаєте, чому він не наважується захистити дівчинку?
— Прочитайте, як хлопчик хотів би звернутися до Сергія.
— Розкажіть, яким ви уявляєте хлопчика?
Творчі завдання на основі прочитаного (виконати 1 на виір).
Завдання 1. Складіть поради для хлопчика.
Завдання 2. Подумайте, про що ще може мріяти хлопчик.
Джанні Родарі ." Дорога , що нікуди не вела"
С.151-153 , навчитись виразно читати . С.153, дати відповідь на питання.
26,03.2020р Узагальнення та систематизація знань з теми.
Роальд Дал . " " Чарлі шоколадна фабрика"( Повторити)
GRKMJJhttps://www.classtime.com/sessions/GRKMJJ
25,03.2020р Позакласне читання.
Літературні казки зарубіжних письменників.
Скласти і записати план до прочитаної казки.
23,03.2020р Ганс Крістіан Андерсен . " Гидке каченя" ( продовження)
Робота над другою частиною казки
1) Гра „Рибки”.
Самостійне мовчазне читання другої частини казки („Пташиний двір”)
— Про які небезпеки попередила качка своїх діток?
— Що спіткало бідне, некрасиве каченя на пташиному дворі?
— Що говорили про нього на пташиному дворі?
— Як страждало каченя з-за своєї зовнішності?
— Як ви ставитеся до дівчинки, яка годувала курей?
— А як би ви вчинили на її місці?
. Робота над третьою частиною казки
2) Читання третьої частини казки .
— Чому каченяті довелося бігти з пташиного двору?
„У маленькій убогій хатинці”
— Куди дісталося каченя?
— Хто його помітив?
— Які надії на нього покладала господарка?
— Як жилося каченяті разом із куркою і котом?
Поділіть на мікрочастини третю частину. Складіть і запишіть план.
23,03.2020р Ганс Крістіан Андерсен . " Гидке каченя"
Біографічна довідка
— Ганс Крістіан Андерсен народився 2 вересня 1805 року в невеличкому датському містечку Оденсе на острові Фюн. Батько його був шевцем, а мама цілі дні, стоячи по коліна у холодній річковій воді, прала білизну для багатих людей. Люди вони були добрі і працьовиті, але ніяк не могли вибратися зі злиднів. Ганс Крістіан Андерсен відрізнявся від інших дітей своєю фантазією, саме це і було тією чарівною паличкою, за помахом якої стіни бідної комірчини розсувалися, і ящик із землею під вікном перетворювався на квітучий сад. Найсильнішим захопленням був театр. Ганс Крістіан Андерсен радів театральній афіші, яку він отримував у нагороду за допомогу. Вдома він розкривав цю афішу — і починався спектакль, створений його уявою. Ще у нього був свій ляльковий театр, який змайстрував йому батько. І ось настав той день, коли рідне місто зустрічало його святковими феєрверками.
Понад усе на світі Р. К. Андерсен цінував чисте серце, справжній розум і доброту.
Герої казок Г. К. Андерсена — люди, тварини, іграшки і прості непримітні речі. У казках Андерсена поруч живуть сльози і сміх, горе і радість — як у справжньому житті. Він був великим казкарем і розумів, що навіть найчарівніша казка має відбивати життя. Г. К. Андерсен став добрим порадником для всіх дітей.
Записати відповіді на питання :
— Де і коли народився славетний казкар?
— Яка в нього була родина?
— Коли він почав працювати?
— Чим найбільше захоплювався в житті?
— Як увіковічене його ім’я?
2. Робота над першою частиною казки ( с 144,145)
1) Виразно прочитайте і дайте відповідь на питання ( усно).
— Про що ми зараз прочитали?
— Де сиділа качка?
— Прочитайте, як з’явилися на світ каченята.
— Яке перше слово вони виголосили?
— Що відповіла їм качка?
— Що почали робити каченята, коли вже вибралися з шкаралупи?
— Чому качка-мати не заважала їм роздивлятися листя лопуха?
— Чи всі каченята відразу з’явилися на світ?
— Чому качка-мати знову всілася на гніздо?
— Яким виявилося, на думку качки, останнє каченя?
— Що сказала качка, коли побачила останнє каченя? На кого воно було схоже?
3) Поділіть опрацьований текст на мікрочастинки. Складіть і запишіть план .
20,03.2020р.Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана…(Уривки)
05.05.2020р. Контрольна робота . Читання мовчки.
Прочитай уважно текст
Старий рибалка
Старий рибалка, тіпаючись від холоду, йшов із гаю й ніс на спині оберемок дров. Важко ступаючи, йшов він по вкритій снігом землі повз хату козака, що доглядав ліс, і хотів перейти через міст до своєї оселі.
- Де це ти взяв дров? – гукнув козак, мов із під землі виросши перед дідом. – Це дрова не твої! Ти їх украв!
- Я їх не крав, добрий чоловіче, злякавшись прошепотів рибалка.
- Що ти мене обдурюєш! Учора я тільки зрубав дерево.
- Ні, чоловіче, це я зібрав по гілочці правдиво та чесно, відказав рибалка.
- Брешеш, стара собако! Давай їх сюди!
- Подивись це ж самі тільки маленькі сухі гілочки, що я повідкопував біля дерева під снігом.
- Твоя брехня тобі й трощки не поможе, сказав козак рибалці, хоч і бачив, що той правду каже.
Козак схопив оберемок дров і поніс до хати. Рибалка сумно подивився на козака, і сльози закапали у нього з очей.
Минуло кілька днів. Надворі потеплішало, зробилася весна, по річці несло кригу. З міста прийшов козаків син і хотів перейти через міст. Він не наважувався йти, але батько гукнув до нього: «Йди швидше, міст не переломиться». І син побіг. Тільки забіг на міст, як ось крига штовхнула його, міст захитався і упав у воду; вкупі з ним впав і хлопець. Батько кинувся був за
човном, але на тім березі, де він був, човна не було. Батько бігав по березі, ламав руки і кричав. У цей самий час старий рибалка витягував свого човна із води і тільки побачив, що сталося з хлопцем, зіпхнув човен у воду, сів у нього і
поїхав рятувати козакового сина. Щасливо витяг рибалка із води хлопця, посадив у човен і привіз до берега.
- Ось я віддаю тобі сина назад, - промовив він люб'язно до козака, він здоровий, тільки трохи перелякався.
- Прости мене, любий діду! – обізвався він нарешті. Сльози бриніли у нього на очах. – Прости мене за моє до тебе немилосердіє ! – із цими словами обняв діда і поцілував.
- Хай тебе Бог простить, а я на тебе й не сердився! – відказав ласкаво рибалка і пішов додому. (С. Черкасенко. 343 слова)
Виконай завдання
1. Визнач жанр твору.
А) Казка.
Б ) Оповідання.
В) Легенда.
2.В якому реченні описано, як козак усвідомлював, що він даремно ображає рибалку.
А) «Козак схопив оберемок дров і поніс до хати»
Б) «Твоя брехня тобі не допоможе, - сказав козак рибалці, хоч і бачив, що той правду каже».
В) «Подивись, це ж самі тільки маленькі сухі гілочки…».
3.Якими словами автор передає переживання батька за сина.
А) «… батько гукнув до сина: «Йди швидше, міст не переломиться!»
Б) «З міста прийшов син козаків і хотів було перейти міст.»
В) «Батько бігав по березі, ламав руки і кричав».
4.Обери рядок, із якого ми дізнаємося, що рибалка простив лісника.
А) «Хай тебе Бог простить, а я на тебе й не сердився.»
Б) «Щасливо витяг рибалка з води хлопця…».
В) «Козак не вірив своїм очам і довго стояв засоромлений.»
5.Встанови послідовність подій у творі С. Черкасенка «Старий рибалка». Постав цифри біля кожного рядка.
Син козака упав з мосту у воду.
Козак попросив прощення у рибалки.
Козак образив рибалку і забрав дрова.
Рибалка ніс оберемок дров.
Старий рибалка врятував сина козака.
6.Прочитавши цей твір, які поради ти можеш дати своїм друзям? Запиши коротке міркування.
______________________________________________________
______________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вступ до розділу. Ліна Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…
С.135 , виразно читати.
14.03.2020р.
Позакласне читання. Роальд Дал . " Матильда", " Чарлі шоколадна фабрика"
13.03.2020р.
Неля Шейко – Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса – казка на 2 дії), с.129-133 , прочитати п'єсу і дати відповіді на питання.
Неля Шейко – Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса – казка на 2 дії), с.124-128 , прочитати п'єсу .
Немає коментарів:
Дописати коментар